Pénzvisszafizetési garancia, termékvisszaküldés

Pénzvisszafizetési garancia, termékvisszaküldés

Áruházi vásárlás - Pénzvisszafizetési garancia

Az OBI-ban mindig biztosra mehet!
Ha meggondolta magát, áruházaink 60 napon belül visszavásárolják bármelyik nálunk vásárolt terméket. Ajánlatunk valamennyi még nem használt, sértetlen állapotban lévő, hiánytalan eredeti csomagolásban visszahozott termékekre, a vásárlást igazoló, eredeti bizonylat bemutatásával érvényes.

A jelen ajánlatunk nem érvényes növényekre, élelmiszerekre, méretre vágott árukra, textilanyagokra, értékcsökkentett termékekre, egyedi megrendelésekre és az online megrendelés házhoz szállítással szolgáltatásunkra. A részletekről érdeklődjön a vevőszolgálaton.

Online vásárlás - Termékvisszaküldés

A fogyasztónak minősülő vásárlókat az OBI online shopban házhozszállítással történő online megrendeléseire vonatkozóan elállási jog illeti meg, indoklási kötelezettség nélkül. Ehhez a jogszabály által előírt 14 napos elállási határidőtől eltérően 30 napos elállási határidőt biztosítunk. A visszaküldés költségeit mi álljuk. Az elállásra vonatkozó minden információ megtalálható az Általános Szerződési Feltételeinkben.

A visszaküldeni kívánt áruk méretének függvényében kérjük, az alábbi visszaküldési folyamatokat kövesse:

Csomagként feladott áruk visszaküldése:
A visszaküldést egyszerűen bejelentheti Felhasználó fiókjában a „Termék visszaküldése" funkcióval, amely a „Megrendeléseim" menüpontban található. Kérjük, a visszaküldés zökkenőmentes lebonyolítása érdekében végezze el a következő lépéseket.
  1. Csomagolja be a sértetlen terméket egy erre alkalmas csomagolásba (pl. az eredeti küldemény csomagolásába)
  2. Ellenőrizze, hogy a termék minden részét (a tartozékokat is beleértve) behelyezte-e a csomagolásba
  3. Jelölje a visszáru nyomtatványon (a fuvarlevél része) azt, hogy „Elállás
  4. Ragassza rá a csomagra az emailben kapott visszaküldési címkét, hogy a visszaküldés ingyenes legyen.
  5. Adja le csomagját az Önhöz legközelebbi DPD csomagponton: https://www.dpd.com/hu/hu/pickup-csomagpont/csomagpont-kereso/
Nagyméretű (raklapos) áruk visszaküldése:
Ha nagyobb méretű, csomagként nem szállítható árut küld vissza, fuvarozó partnerünk veszi át Öntől a küldeményt. A visszaküldést egyszerűen bejelentheti Felhasználó fiókjában a „Termék visszaküldése" funkcióval, amely a „Megrendeléseim" menüpontban található. A visszaküldési kérelmét továbbítjuk a megfelelő fuvarozó partnerünknek, aki a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatja az átvétel időpontjáról.

Elérhető az alábbi áruházakban