Értékeljen és nyerjen ajándékkártyát!

Értékelje a vásárolt terméket néhány kattintással, és nyerje meg az 5 x 60.000 Ft* értékű ajándékkártya egyikét.

Így vehet részt nyereményjátékunkban:

Keresse meg a vásárolt terméket 1

Keresse meg a vásárolt terméket

A fenti keresőmező segítségével keressen rá az Ön által megvásárolt termékre és menjen tovább a termékoldalra.

Töltse ki a termékértékelést 2

Töltse ki a termékértékelést

Görgessen lefelé az oldalon az „Értékelések“-hez és írjon értékelést a termékről.

Nyerjen ajándékkártyát 3

Nyerjen ajándékkártyát

Értékelése elküldésével automatikusan részt vesz nyereményjátékunkon, és lehetősége nyílik megnyerni az öt ajándékkártya egyikét. A nyerteseket havonta e-mailben értesítjük.

Tippek termékértékelésekhez

Írjon értékelést egyszerűen, az alábbi tippek segítségével

  • Próbálja részletesen ismertetni a termékkel kapcsolatban szerzett tapasztalatait
  • Adjon hasznos és konkrét visszajelzéseket a termékről barátságos formában
  • Írja le, hogy mi az ami elnyerte a tetszését, és hol lát még lehetőséget fejlesztésre
  • Írja le, hogy mennyire elégedett a minőséggel
  • Írja le, hogy kinek és miért ajánlaná ezt a terméket, illetve kinek és miért nem

Mi az, ami kerülendő az értékelésírás során?

  • Nem a termékre vonatkozó információk közlése
  • Az árra vagy más rendelési lehetőségekre történő utalások
  • Linkek és személyes adatok megadása (pl. nevek vagy OBI áruházak)
  • Az OBI szolgáltatásaira vagy a szállításra vonatkozó visszajelzések. Rendeléssel kapcsolatos problémák vagy termékekkel kapcsolatos reklamáció esetén kérjük, forduljon közvetlenül ügyfélszolgálatunkhoz
Tippek termékértékelésekhez

Gyakori kérdések

  • Miként jönnek létre az obi.hu-n megjelent értékelések?

    A vásárlást követően e-mail-ben megkérjük az OBI online vevőit, hogy értékeljék az általuk megvásárolt terméket. Továbbá az OBI áruházakban vásárlóknak is lehetősége van arra, hogy online rákeressenek a vásárolt termékre és értékelést írjanak róla.

  • Hogyan értékelhetek terméket?

    Ha valamilyen terméket vásárolt az OBI weboldalán, kérjük, használja az Önnek küldött e-mailben – amelyben megkérjük Önt, hogy értékelje a vásárolt terméket – található linket. Ezáltal más vevők számára is felismerhetővé válik, hogy az értékelést hiteles vásárló nyújtotta be. Ha nem találja ezt az e-mailt vagy fizikai áruházban vásárolt, akkor használja a fenti keresőmezőt és írjon értékelést közvetlenül a termékoldalon.

  • Mikor teszik közzé az értékelésemet?

    A termékértékelésekre vonatkozó irányelvek betartása érdekében (Az irányelveket a termékoldalakon, az értékelési részen találja) minden benyújtott értékelés felülvizsgálatra kerül. Ebből kifolyólag a benyújtást követően akár 72 órát is igénybe vehet, amíg egy értékelés az oldalunkon megjelenik.

  • Miért került az értékelésem elutasításra?

    Amennyiben az Ön értékelése nem felel meg az értékelési irányelveinknek, akkor azt sajnos el kell utasítanunk. Annak érdekében, hogy a termékértékelések hasznos információval szolgáljanak számunkra és más vevők számára, alapvető fontosságú az értékelési irányelvek betartása. Az értékelések célja, hogy segítsék a többi vevőt vásárlási döntésük során, egyízben minket a termékkínálatunk fejlesztésében. Ennek során semmiféle jelentősségel nem bír, hogy Ön a termékről pozitív vagy negatív értékelést ír-e. Ha az Ön értékelése elutasításra kerül, akkor arról e-mailben értesítjük. Egyúttal lehetőséget biztosítunk Önnek arra, hogy benyújtott értékelését újból átdolgozza.

  • Miként tudom a benyújtott termékértékelésemet törölni vagy átdolgozni?

    Ha megváltozott a véleménye a vásárolt termékről, írjon egy e-mailt a következő címre: service@obi.hu, és közölje velünk, melyik értékelést szeretné átdolgozni vagy törölni.

*A termékértékelési nyereményjáték részvételi feltételei https://www.obi.hu/nyeremenyjatek/.

Vissza a lap tetejére